Friday, November 14, 2008

Tag pure beauty from mimi

Terlebih dahulu minta ampun kat cik puan mimi sbb lambat buat tugasan.. ni dah ptg baru sempat ..... tp pic ni I snap pg td tau..yolah tuk penuhi syarat² yg diberikan..
zassss aku terus capai kamera...click..click..pic sendiri...opis mate aku pun pelik..hehehe...dia tatau yg aku ada tugasan yg perlu dilaksanakan.. aku ckp saja test kamera..hihihihi...

so nilah wajah I yg asli tau...xder touchup² ngan fotoshop or any software ok... kan aku dah ckp aku p kejer simpler jer... semua yg ada diwajahku adalah asli kecuali bola mataku itew.... yg originalnya xdalah kelabu cam gitu yerk... itu pelesu ok..jgn tertipu taw...



k..lah jap g nak menunaikan permintaan zana plak..yg teringin nak tgk ambience kat workstation aku nie...

aku tak tag sesap sbb rasanya semua pun dah dpt tugasan nie...tp pd yg lom diarahkan dialu²kan membueknye....

3 comments:

Cik Puan Mimi said...

cekap jugak anak murid aku ni buat kerja sekolah ek..hehehe

fuyuoooo aku ternampak kucing siam ler... eh bukan,ternampak mata kucing siam ler. hahaha

waaa lawa la jue, kau pakai lense kaler tu.. sesuai gitue... aku biasa yang pakai warna grey, turqoise dan hazel yer.. aku tak pernah guna kaler lain..

azie(mama auni& erin) said...

wah kak jue cantik mata....

Zanna_MamaBatrice said...

amboi kak..
matamu itu menggoda sungguh ler wei..
kak jue mmg pakai contact lense erk pergi kerja...
zana nie dok teringin nak pakai balik contact lens...
tp bila pikir2 balik...mesti tak jadi..yelah, ngan kelam kabut pagi nyer...pastu mata zana nie kalu pakai lelama contact lens tu mesti rasa tak selesa punya.....