Tuesday, November 11, 2008

pagi ni punya cheritera...

Hari ni aku & member opis nak lunch kat Marriot Putrajaya kire mcm farewell party lah tuk cordinator aku yg nak resign...so aku pakai lah baju raya hrtu..dah tu jer baju paling barulah kirenya yg aku ado...yg lain tu mcm dah buhsan jo... sekali tu pg tadi masa aku nak pakai baju dalila sibuk kata ni baju dia....puas aku terangkan ni baju aku...dia tetap suh aku bukak dia kata baju dia... so tuk puaskan hati dia aku ambil lah baju dia...kan baju raya kami serupa...hehehe.. dah tu dia nak pakai lah plak.. untuk mengelakkan insiden dia melalak/mengamuk yg akan melambatkan process mensiapkan diri ku..aku pakaikan lah jugak....hehehe


dah mcm pg raya lah plakkan..ekekeke...


danish yg x sedundun pun syibuk jugak nak menyelit....

dalam kekalutan aku nak p kerja..en.e1 dah tunggu kat luar...( padahal kami pergi lelain motor... tp dia tetap nak tunggu aku jugak... mama tau papa syg bangat kat mamakan...walopun papa tak pernah ucapkan....:) sempat gaklah aku prepare b/fast tuk aku jer..hehehe...en.e1 dah solosai bersarapan...roti mmg tinggal 4 keping..aku suh dia mkn jer..dia tetap tinggalkan 2 keping tuk aku... 2 keping lg dia share ngan dnd (ermmm lg 1bukti yg en.e1 mmg syg kat aku... mama terharu lah pa...i lap yuuuu papa)..eh aku mengaruts plak...sebenarnya aku sekali lg nak buat korang meleleh ayaq liuq...(especially pd penggemar salad ok-yg x mkn sayur tu sure x meleleh punya..)
memula sapu roti ngan butter aka lepa susu
pastu letak salad and mayonis


sedia di ngap.... dah ngap dah pung...sedap korang dah 2 pg berturut² aku balun b/fast yg sama ekekeke..

9 comments:

Unknown said...

wah jue, kalau gini ler bespesmu hari2, conpem kurus ni weeeii.. menu sihat ni.. i likkeeeeee

amboi jue dah tau akan lambat, siap posing lagi tu sebelum kuar rumah.. haah la macam dipagi raya plak..

oooo kau pergi kerja naik moto ek.. patut ler boleh balik rumah time lunch...

psst aku ada email gambar f & e

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

cam gambar pagi raya ler jue..
kemain posing ngan anak dara tu...cheewah, tahu plak baju dia cam baju mama dia tu...

amboi, nie b/fast sihat nie......
patut ler slim melim jerrr....

Su Hana said...

amboi akak ni..sy ni hantu salad tau.. terliur dah ni..

Ciklinn said...

wah jue... pepagi dah berposing2 ala hari rya.... hehhehehehe

budak tecik pon nak raya yerk...

wah kalo sarapan mcm ni tiap hari leh kurus linn... segar bugar salad ha...

wanie said...

mmg nampak sedap sandwich tu..salad yg byk....wanie pun suka sandwich macam tu

eija28 said...

mcm sedap jerk tgk sandwich ak jue tu...lapor nie....sempat lg posing pagi2 sblm g keje erk...

☆ lieya latif ☆ said...

kak jue, comel kak jue ngan dalila..sedondon gitu...si danish pun same gak nak menyebok yeak he he hehe...tapi takpe...anak beranak yg comel he he hehe he

kak jue, lieya suke gak salad cenggini....tp kene letak chicken ham baru laju sikit he he hehehe

yok kak!!! kite diet beramai2...biar geng2 kite jadi slim mlim gituuuuu

Anonymous said...

hi pagi2 buka blog kak jue nie dok nmpk benda mkn jer..xleh aku mcm nie...sat g nak g beli sandwich la..adoi sodap betul la

yong ibu chem said...

wah..bestnya kalau ada org yg preparekan bekpes gini utk yong pepagi gini...:)

sah, aku bulehh kurus punya!