Thursday, November 13, 2008

Farewell Luncheon's


Minggu ni aku akan kehilangan 2 big boss, Prof. Seetharaman & En. Mahdir.
Prof. Seetharaman ni merupakan director aku, dia resign coz pat offer baru kat Dubai.. g pun dia dah lama sgt kat mesia. Prof Seetha ni baik sesangat orgnya, aku x penah nampak dia marah atau tinggi sore kat sesapa pun, he is very humble & respect kat org lain. Yang pasti aku akan merindui feveret word dia, yg merupakan feveret word telinga aku…”what do you think madam” dia ni kire big boss aku lah..tp pe per keputusan/status tuk kes student² kat DE ni dia akan tya kat aku or my superior…

Last Friday (7/11/08)Prof. Seetha dgn murah hatinya belanja kami lunch kat Penang House, Street Mall Cyberjaya.
Yg duk tgh tulah Prof. Seetharaman

En. Mahdir plak aku nyer coordinator, dia juga adalah lecturer finance kat Faculty of Management MMU ni. Dia resign coz dpt better offer from USIM. En. Mahdir ni mmg very nice person very cool, smart & intelligent. Dialah yg byk membantu staff² DE ni, bg skongan yg x terhingga kat kami.
Nilah En. Mahdir, encemkan...father of 2 heroes ok...

So selasa bebaru ni (11/11/08/)kami staff² Distance Education (DE) ni belanjan En. Mahdir lunch kat Marriott Putrajaya sebagai tanda terima kasih kami yg tidak terhingga kat En. Mahdir.

Semoga Prof.Seetha & En.Mahdir berjaya & bahagia sentiasa.
xlupa jugak nak tayang kat sini pedenda yg telah selamat masuk perut aku....byknya aku makan...

6 comments:

Puan Iza said...

semoga mereka terus berjaya dalam bidang yg diceburinya nnt...

Unknown said...

sedihkan kalau orang yang baik2 ni resign, rasa kehilangan jer.. tapi kalau orang yang kita tak suka resign, siap boleh buat kenduri pulut kuning lagi.. hehehe

eija28 said...

meriahnyer mkn kat penang house tu....eija dulu pernah gak sekali mkn kat situ...mmg best...harga pun best!!!!semoga dorang semua berjaya dlm kerjaya yg diceburi...

☆ lieya latif ☆ said...

akak, bab2 majlis perpisahan ni laa yg paling tak syok kan...tapi nak buat camne...hidup perlu diteruskan jugak .....

wah menariks menu2nye...lieya penah makan gak mase buke puase aritu...foods die okey laaaaaaa......

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

sedih kan kak jue bila boss yg baik hati & x pernah nak marah2 pindah....boss baru belum tentu mcm boss lama....

kak jue...anda telah di tag

Hirda Ibrahim said...

dapnya jue...
sedehkan? ko tau jue, boss aku yg korang kata muka muda tu pun last day dia end of this month.
sedey sgt... coz nanti dgr citer dpt boss pompuan.
altho aku pompuan, tapi aku x suka boss aku pompuan. hahaha..sewel kan?