Thursday, November 13, 2008

bubbly bubble....

Semalam ptg ..ntah camana dua org budak ni terjumpa itu bubble yg meka dpt masa beday bash mia & mija… per lagi…sessi main bubble lah… ( sebenarnya aku dah sorok… ampon lieya bukan x suka..cuma aku malas nak layan hehehehe..kalo x supervive aku takut dalila terminum..sbb dia pernah buat kerja tu)… tapi meka dah jumpa..aku layan kan jerlah… disebabkan btg peniup tu pendek aku yg keratif & innovative ni menyambungkan batang tu dgn lidi..supaya tgn derang x lah basah kena air sabun tukan… tgh² main air sabun tu tertumpah…. Hoorayyy aku suka..sbb x yah aku tgu lelama lagi… jahat kan aku….

Walopun seketika yg pasti anak² aku cukup gembira…. Dalila lah paling lucu..menunjuk bakat… tp yg byk tersembur adalah air liurnya….ekekeke…






6 comments:

Puan Iza said...

ooo danish & dalila suka main bubble ek..samalah dgn haikal. kalo dah nampak bubble nie...mmg susah nak amik balik dari tangan dia....kalo tak bagi dia nangis lak....bukan apa....nnt abis basah....

wanie said...

seronok 2 beradik ni main bubble..kalau irfan, mama dia ni la kena tiupkan..dia tukang kejar bubble tu je

lieya_latif said...

mmg kak...lieya pun kureng gak bab2 main bubble ni....sebab nanti umah berkecah...ye lee lieya ni dok umah merpati....lain kalo umah bawah ....seronok sikit kan....kalo nak m ain pun kene dok kat berandar baru leh main...tak kuase lieya nak mop lantai melekit2 tu nanti he he he hehe...

kak jue, comel si dalila muncung2 mulut tiup bubbles tu

Ayong said...

kak..ni kalau chempaka nampak ni..lagi haru ni..pantang dia jumpa bubble2 ni!!!

Cik Puan Mimi said...

jue, kreatifnyer kau.. boleh plak p sambungkan batang yang pendek tu dengan lidi ek.. masa kat bash mia & mija tu, laki aku pun dah pening sebab batang tu pendek, asyik termasuk dalam botol jer.. pastu merengek suruh amik, dah ler susah nak keluarkan.. hehehe

tapi budak2 memang ler hantu bubles.. tak kira la budak mana pun kan.. tu dalila menyembur sekali dengan air liur la tu ek.. hehehe

Cik Puan Mimi said...

opss yang merengek tu anak2 aku tau, bukan laki aku.. hehehe