Saturday, March 21, 2009

Weekend yg fully schedule

Sebenarnya weekend bukan hr tuk berehat2 bg aku..letihnya weekend kdg tu lbh dr hr kerja...bab kemas mengemas, masak memasak tu dah tegar dah... sebenarnya every saturday morning danish ada class swimming...dah 2 bulan jugak kot aku masukkan dia...(nanti aku update pasal class swimming nie eh)... pastu salah satu hr either sabtu ato ahad aku kena kerja dr pukul 8.30 - 2.00 mmg lah leh claim ot...tp dlm usia sebegini & watak utama aku sebagai ibu..aku lg suka duk rumah or p jenjalan shoppingan ngan anak2 aku....RM byk pun xder maknakan kalo kita letih & x pat spend time ngan anak2...esok aku kerja dan........???????rahsia..hehehe...aku wat business vitagen kat open day MMU (insyaAllah) kalo stock sampai mlm nie...


aku dah lambat ni nak p pool tgk danish swimming ..dah 3 minggu aku x temankan dia pasai kena kerja sabtu...kang bising lak dia aku dtg lambat...danishnya mana..??? dia aku dah pos ngan jiran sebelah rumah suh p dulu....pasai aku dah lambat skang pun dah kul 8.30 aku masih di sini...


k...chow chin chow.....


2 comments:

zAnNa@mAMaBaTriCE said...

mmg arr kak
cuti2 nie lagi penat dari hari kerja
mcm2 nak buat...cam x cukup tangan ler plak...

huiyoo...bisnes vitagen beb...ada lebih tu campak ler barang 2 3 paket kat kami nie yerk kak...

abg danish gi belajar swimming kak...bagus tu kak....

Unknown said...

oo bisnes vitagen?? tu sudah bagus.. kat umah ni mesti ada stok vitagen..hari2 budak2 ni nak minum.. beli kat pasar malam murah sikit.. 3 pack RM10 jer..


jue nanti update pasal class swimming yerk.. bukan apa, walaupun kat q-dees farhan ada class swimming, tapi mimi still nak bagi dia extra class swimming.. lagipun nak masukkan emily sekali..