Tuesday, July 21, 2009

Mencari menantu pilihan...????

rasanya anak dara bawah ni leh jadi calon tak..?

Anak dara i ni mmg rajin ke dapur... yelahkan mana tumpah nyer kuah kalo x ke anaknyer...hehehe ayat x leh blah...
sopan plak tu.. tgklah tu menumbuk lesung pun duduk bertimbuh... pandai mak dia didik yerk...sila jgn muntah...


(sila abaikan dapur i yg bersepah & anak lesungku yg cacat itew..hahaha)

so kalo der sesapa yg nak wat menantu leh lah isi borang yer... t i reservekan...ahaks...

9 comments:

*Azie* said...

ahaksss..rajinnyer harap sampai ke besar yer lala...

eija28 said...

wak kak....rajinlah si dalila nie....

juhasni said...

comelnya dalila bersimpuh...i likee..berkenan sungguh i...tp sayang i tak ada anak lelaki ...camner tuu...hehehee

Umi Aida said...

mama jue, bole ker nk mskkan nama adam dlm list akekeke.. umie dah berkenan sgttt ni..

Puan Iza said...

ala comelnya dia...siap bersimpuh lagi dok menumbuk tu...rajin....

As said...

ala kak jue... rajin nyer dalila nih... yg x tahan tuh siap bersimpuh lagi... dgn pinky shirt & reben rambut tuh... dah leh buat menantu ni.. mujur sy anak laki kecik lagi..kalo x dah chop dah.. hehehe

Sham Ummi Echa said...

alahai anak dara nih.. siap brsimpuh lg x tahan tu.. ramai ler yg nk book wat menantu nih

mama iqa said...

amboi..dh cr calon menantu ye kak? huhu..

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

hehehehe dah jadi anak dara si dalila ni.. rajin tolong mama kat dapur.. duduk pun bersopan jerk.. si emily masih belom boleh hrap lagi.. hehehhe