Wednesday, March 10, 2010

skang x bleh dah...

macam ni..tocang² penuh kepala.. ikat tingkat²... mcm ni


buka ikatan tocang tu..jadiklah curly camni... ni perang ori yerk...

skang rambut sudah dipotong pendek.. pemendekan atas kerelaan & permintaan tuan punya rambut..tp skang tuan punya rambut ada sesalan sedikit.. hari hari request buat tocang tp dah x boleh dah... mama suka jer.. lega mata memandang kemas jer..kalo x serabai ku rasa.. tp papa pun kureng setuju anak dara dia berambut pendek..kepingin tgk dalila berambut panjang katanya.. so tgu lah yerk..rambut tu panjang kembali...
sessi memotong rambut yg stress... dia nak ptg rambut,,tp dia nak nanges.. camna tu..? mama suh balik jer x mo.. nak potong tp dia buat muka cebek sana cebek sini... pastu kepala pusing 180 darjah... mmg penuh kesabaran jer amoi ni potong rambut dia...
lastny amoi ni bg dia seekor katak kayu & satu batang kayu kecik... gesek kayu tu atas badan katak.. akan terhasil bunyi ong..ong.. mcm bunyi katak... leka lah dia sekejap...
pastu dah buhsan ngan katak kayu tu buatlah hal smele...mama pun bg pen..tp xdok buku lah plak.. korek lah kertas apa yg ado dlm beg....so dia leka a..menulis/melukis...pastu request pensel lah plak.. manalah mama nak gagaukan pensel....
puas gaduh² ngan mama maka siaplah .... nilah hasilnya...tp ni dah dekat seminggu lah yerk..

comel tak saya?.....

7 comments:

eliyazz said...

bawak menambah lagi satu, sure lagi comel!!

☆ lieya latif ☆ said...

COMEL!!!!!!!!!! heheeheh...ni musim potong rambut ni kak...keh keh keh ....ye laaa...cantik plak jadi kerinting2 bile dah dibukak tocang tu heheeheh......lieya pun lepas potongkan rambut mia mija ni rase lega plak....tak ya berikat2..senang pi sekolah....pakai sepit jek dah siap heheeheheh

Shida said...

Rajin mama Dalila ikat rambut mcm tu....

♫♪Cik Puan Mimi ♫♪ said...

sekarag ni musim panas.. memang elok budak2 potong rambut, tak de la rimas sangat.. comel muka dalila dah potong rambut.. nampak lebih manis..

Mimi said...

cantiknyer kalo buat tocang2 rapat2 camtu..pandai mama dia ikat..tapi pendek pun kiut gak :)

~Siti Hajar~ said...

salam kenal..
sy dah polo akak...

tq petua yg akak bg utk Dalia tu, nsb baik sy xpakai produk gamat lg, mmg dah byk petua kwn2 bg utk guna produk gamat ni..rupanya xblh yer..sy guna amway tu dulu la, hrp2 xde la parut muka dalia nanti..

oli said...

bertambah comel dalila....
sy pun nak potong rambut sofea macam ni...tapi dia rambut kerinting, tak sesuai lor....
cute laaa girl girl ini...